Iperen Wake-up Liquid

Van Iperen International

Doel van deze campagne: het product (Wake-up Liquid) bij de telers promoten door het effect van Wake-up Liquid visueel te maken d.m.v. tekeningen op de foto’s en zo taalbarrières overbruggen. Textuele inhoud in overleg met agronomisten.

Van Iperen international

Tijdens mijn functie als grafisch ontwerper heb ik bij Van Iperen International veel geleerd. Steeds waren er nieuwe campagnes met nieuwe producten die werden gelanceerd. 

De campagne

Deze campagne had als doel het producten bekender te maken bij de eindgebruiker (de teler). Met een handzaam middel werd dit doel bereikt. Het werd opgehangen in winkels en telers lazen de specificaties van het product. 

De middelen

Er zijn verschillende middelen gebruikt voor deze campagne: een all-in-one poster, een informatieve leaflet en een leaflet met testresultaten. De poster kon worden opgehangen in winkels, maar ook worden uitgedeeld aan telers.

De reden dat er voornamelijk gekozen is voor gedrukte middelen, is dat de doelgroep niet altijd toegang had tot een computer. Voor degenen die wel toegang hebben tot internet, is er ook een pagina op de website toegewijd aan dit onderwerp. 

DETAILS

Services
Grafisch ontwerp

Klant
Van Iperen International

Datum
Juni 2018

Klaar om je klanten écht te bereiken?